La campanya Posa't la Gorra, torna aquest mes de desembre amb una imatge totalment renovada. La iniciativa se celebrarà el pròxim dissabte, 14 de desembre, a la plaça de la Cascada Monumental al Parc de la Ciutadella, Barcelona de les 10.30 a les 14.30 h.
La renovació de la imatge ve marcada per la gorra, que passa a ser de pell a ser de teixit texà, proposta per la marca internacional Pepe Jeans. La gorra és el símbol de la campanya i és necessària per participar en la festa i a les activitats té un preu de 8€.
El Mag Lari s'encarregarà de presentar El Posa't la Gorra!, que comptarà amb actuacions de Xiula, que torna per segon any consecutiu, i la Zebrass Marching Band. L'activitat comptarà amb tallers i entreteniment tant per a petits com per a grans. A més i durant la campanya es farà la lectura del manifest a càrrec de joves i infants que han viscut la realitat de la malaltia, acompanyats de la junta d'AFANOC i els representants institucionals.
19a edició del Posa't la Gorra
La iniciativa, que enguany celebra la seva 19a edició, pretén visibilitzar els nens i adolescents afectats pel càncer i té per objectiu millorar les condicions dels infants hospitalitzats. A més vol donar atenció psicosocial a les famílies, acompanyar des de les delegacions i mantenir La Casa dels Xuklis, una casa d'acollida per les famílies que s'han de desplaçar a altres ciutats perquè els seus fills i filles rebin tractament als hospitals de referència.